Strona główna | Kategorie

Kategorie >   

Kategorie konkursowe 

EVA 2025

KATEGORIE

Czerpiąc z wielu lat doświadczeń przy organizacji Kreatury oraz EMMA, konkurs EVA rozda nagrody doceniając w eventach zarówno strategiczne podejście do budowania, wzmacniania i promocji marki, jak również kunszt i kreatywność ich realizacji. Zauważymy także innowacje oraz zasługujący na wyróżnienie craft! 

 

 

Zgłoszenia konkursowe przyjmujemy w terminie
28 kwietnia - 30 maja 2025.

CRAFT

 

 

Więcej →

EFEKTYWNOŚĆ
I KREATYWNOŚĆ

 

 

Więcej →

FILAR I

EFEKTYWNOŚĆ I KREATWNOŚĆ

Projekty, które zostały zaprezentowane klientowi, ale których nie udało się zrealizować.

Salon odrzuconych 

Produkcje artystycznie nietypowe, zaskakujące, także te na styku świata marketingu i kultury.

 

Unexpected / Open  

a) Działania eventowe w ramach CSR marek - wydarzenie, którego celem był wpływ na środowisko, społeczeństwo lub ład korporacyjny. Doceniane będą inicjatywy, które mają na celu realną zmianę postań i zachowań na pierwszym miejscu, a dopiero później realizację celów biznesowych. W tej kategorii doceniane będą projekty z zakresu ekologii, tzw. zielonych eventów, projektu edukacyjne, świadomościowe, wewnętrzne kampanie społeczne, eventy promujące wartości w biznesie oraz projekty polegające na wspólnym budowaniu wartości pod szyldem marki.

 

b) Eventy NGO, agencji rządowych i dobroczynne - wydarzenia, których realnym celem są działania "pro bono" mające na celu wywołanie pozytywnych zmian społecznych i środowiskowych. W tej kategorii wyróżniane są wydarzenia organizowane przez organizacje pozarządowe, agencje rządowe oraz instytucje charytatywne, które poprzez swoje działania dążą do budowania lepszego świata. Celem takich działań jest nie tylko zwiększenie świadomości na temat istotnych problemów społecznych i ekologicznych, ale także aktywizacja społeczności do wspólnego działania na rzecz dobra publicznego. Wydarzenia powinny charakteryzować się innowacyjnym podejściem do edukacji, współpracy oraz mobilizacji społecznej, a ich efektywność powinna wynikać z rzeczywistych zmian postaw i zachowań społeczności.

 

Wydarzenie CSR / ESG

a) Premiera rynkowa - kategoria wyróżnia wydarzenia, których celem jest wprowadzenie na rynek nowego produktu, usługi lub rozwiązania w sposób angażujący i zapadający w pamięć. Doceniane są projekty, które dzięki innowacyjnej koncepcji, nieszablonowej produkcji i strategicznemu wykorzystaniu technologii skutecznie budują silne pierwsze wrażenie i wywołują znaczący rezonans emocjonalny w grupie docelowej. Wydarzenie powinno być spójne z charakterem marki i samego produktu, generować znaczący rozgłos oraz skutecznie wspierać realizację celów biznesowych i strategii komunikacyjnej.

 

b) Brand activation -  kategoria dla kreatywnych twórców doświadczeń. Obejmuje wszelkie akcyjne i nietypowe działania marek, zarówno te o celach wizerunkowych jak sprzedażowych, a także działania w komunikacji wewnętrznej. Od stref ferstiwalowych, po niekonwencjonalne działania w miejscach sprzedaży. Od nietypowego włączenia obecności marki w tkankę miejską, po towarzyszenie odbiorcom w ich pasjach. Zwycięzca tej kategorii to doświadczene zaprojektowane tak, by istniejący już świat marki otworzył się na nowe formy komunikacji z odbiorcą, wszedł do jego świata albo skutecznie wciągnął do świata swojego. To kategoria dla marek, które posługując się estetyką, formą, technologią, językiem, emocjami, immersją albo przekraczając kanały komunikacji w realu i digitalu, tworzą nową jakość doświadzczania na żywo. W zgodzie z sobą, w niezwykły sposób budują relację i realizują konkretne cele postawione przed zadaniem.

 

c) Press & PR event - kategoria wyróżnia wydarzenia skierowane do mediów, influencerów i liderów opinii, które skutecznie wspierają strategię komunikacyjną marki, produktu lub usługi. Obejmuje premiery, konferencje prasowe, eventy ambasadorskie i niestandardowe działania PR, które angażują odbiorców i generują szeroki zasięg w mediach. Wydarzenia te powinny wyróżniać się innowacyjnym podejściem, angażującym formatem oraz skutecznością w generowaniu wartościowego rozgłosu medialnego lub/i społecznościowego.

 

d) Smart budget -  kategoria wyróżnia wydarzenia konsumenckie (B2C), które mimo ograniczonego budżetu (do 100 tys. zł) skutecznie realizują cele marketingowe i angażują odbiorców. Doceniamy projekty, które dzięki efektywnemu zarządzaniu zasobami, kreatywnej koncepcji oraz nieszablonowym rozwiązaniom potrafią osiągnąć wyjątkowe efekty. Kluczowe jest strategiczne wykorzystanie budżetu w sposób maksymalizujący wpływ wydarzenia na wizerunek marki, jego atrakcyjność dla uczestników oraz zdolność do generowania zaangażowania i rozgłosu.

 

Eventy brandowe (B2C)

a) Event firmowy - wydarzenie związane z życiem firmy, które skierowane jest głównie do wewnątrz organizacji. Event jako narzędzie, służy tutaj do celów employer brandingowych, motywacyjnych, budowania zespołów, czy przekazywania ważnych informacji wewnątrz firmy. W tej kategorii mieszczą się również jubileusze i celebracje ważnych osiągnięć w firmie.

 

b) Konferencja lub kongres, targi -  obejmuje wydarzenia, które koncentrują się na zgromadzeniu ekspertów, liderów branżowych oraz uczestników zainteresowanych rozwojem i innowacjami w danym sektorze. Celem tych wydarzeń jest wymiana wiedzy, edukacja, promocja, nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie profesjonalnego wizerunku marek. Wydarzenia te oferują możliwość prezentacji najnowszych produktów, technologii i usług, a także stwarzają przestrzeń do budowania współpracy i zawierania umów handlowych.

 

c) Smart budget - kategoria dedykowana projektom eventowym, które mimo ograniczonego budżetu (do 100 000 PLN) osiągnęły ponadprzeciętne rezultaty biznesowe, marketingowe lub komunikacyjne. Nagradzane są działania, które wyróżniają się efektywnością, pomysłowością i precyzyjnym doborem narzędzi eventowych – tam, gdzie liczy się każda złotówka, ale myślenie strategiczne, kreatywne podejście i eventowe „skille” potrafią zdziałać więcej niż duży budżet. Kluczowe znaczenie do oceny zgłoszeń mają jasno określone cele, przemyślana taktyka oraz innowacyjne sposoby wykorzystania dostępnych zasobów, które przełożyły się na realną wartość i mierzalne wyniki. To kategoria dla tych, którzy udowadniają, że ograniczenia mogą być źródłem siły – a nie barierą.

 

 

 

 

 

Eventy korporacyjne (B2B & B2I) 

FILAR II

CRAFT

Ta kategoria wyróżnia wydarzenia realizowane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, minimalizujące negatywny wpływ na środowisko i wspierające cele ESG. Doceniamy projekty, które poprzez świadome zarządzanie zasobami, redukcję śladu węglowego, odpowiedzialne gospodarowanie odpadami oraz wybór ekologicznych materiałów i dostawców pokazują, że eventy mogą być zarówno efektowne, jak i przyjazne dla planety. Kluczowe znaczenie ma innowacyjne podejście do zrównoważonej produkcji oraz realny wpływ działań na środowisko, społeczność i etyczne standardy branży.

Zrównoważona produkcja eventu

Ta kategoria wyróżnia projekty, które podnoszą estetykę i unikalność wydarzeń poprzez przemyślany design. Doceniamy kreatywne i funkcjonalne rozwiązania, takie jak scenografia, materiały graficzne, identyfikacja wizualna, statuetki czy gadżety eventowe, które wzmacniają przekaz marki i tworzą spójne doświadczenie dla uczestników. Kluczowe znaczenie ma innowacyjność, jakość wykonania oraz zdolność projektu do podkreślenia charakteru wydarzenia i jego wartości komunikacyjnej.

Design

Innowacja technologiczna to kategoria dla eventów, w których nowatorskie rozwiązania technologiczne odgrywały kluczową rolę w kreowaniu doświadczenia uczestników. Obejmuje zastosowanie VR, AR, AI, interaktywnych instalacji, zaawansowanych systemów scenotechnicznych czy personalizowanych rozwiązań cyfrowych. Liczy się nie tylko technologia sama w sobie, ale jej kreatywne wykorzystanie, wpływ na immersję wydarzenia i realne zaangażowanie odbiorców.

Innowacja technologiczna

Kategoria, która premiuje efektowne i efektywne wykorzystanie techniki w obszarze doświadczania. Nagradzamy te realizacje, które zaskakują poziomem światła, dźwięku, multimediów i technologii, w sposób, który współtworzy doświadczenie wewnątrz świata marki. Bardziej od technologicznego "wow" interesuje nas zaskoczenie jakością wykorzystania możliwości techniki w koncepcie kreatywnym. A mocniej niż ilości użytej technologii działa na nas sposób jej wykorzystania przez twórców w budowanym doświadczeniu.

Realizacja audiowizualna i multimedialna

Kategoria wyróżniająca treści audiowizualne i multimedialne stworzone specjalnie na potrzeby wydarzeń. Doceniane są projekty, w których materiały wizualne, dźwiękowe i multimedialne wykraczają poza standardowe rozwiązania, wyróżniając się kreatywnością i jakością wykonania. Ocenie podlegają wyłącznie elementy multimedialne: projekcje, animacje, filmy, grafikę sceniczną, identyfikację dźwiękową, oprawę audiowizualną oraz interaktywne treści cyfrowe. Kluczowa jest ich spójność z marką, innowacyjność zastosowanych rozwiązań oraz jakość wykonania, która efektywnie wspiera przekaz i tożsamość marki.

Kontent / treści audiowizualne i multimedialne

Kategoria nagradzająca wyjątkowe realizacje przestrzenne stworzone na potrzeby wydarzeń. Uznanie zdobywają projekty, które poprzez oryginalne rozwiązania scenograficzne – formę, strukturę, dobór materiałów i światła – tworzą angażujące, spójne z przekazem i marką środowisko. Oceniane są wyłącznie fizyczne elementy przestrzeni: zabudowy, dekoracje, aranżacje sceniczne oraz elementy wspierające narrację wydarzenia. Kluczowe znaczenie mają pomysłowość, jakość wykonania i to, w jaki sposób scenografia wzmacnia odbiór całościowego doświadczenia uczestnika

Scenografia

Masz pytania? Skontaktuj się z nami: 

ZGŁOSZENIE:

2890 PLN NETTO

 

 

 

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

NAPISZ DO NAS

Kontakt

Twój e-mail:

Treść wiadomości:

Zgoda

Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności. 

Wyślij →
Wyślij →
Formularz został wysłany — dziękujemy.

Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

ZGŁOSZENIA

Anna Pastor

tel. 666 024 577

anna.pastor@vfp.media

Julia Wysocka

tel. 784 647 063

julia.wysocka@vfp.media

 

Aleksandra Dubiel

tel. 881 708 502

aleksandra.dubiel@vfp.media

 

 

WSPÓŁPRACA I REKLAMA

EMMA AWARDS '24

NA SKRÓTY

EVA -Event Visionary Awards  - konkurs doceni w eventach zarówno strategiczne podejście do budowania, wzmacniania i promocji marki, jak również kunszt i kreatywność ich realizacji. Zauważymy także innowacje oraz zasługujący na wyróżnienie kraft.

ORGANIZATOR

Copyright @ 2025 EVA | Polityka prywatności
Realizacja:
Wytwórnia Marketingu dla VFP Communications Ltd Sp. z o.o.
VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa tel.: 22 514 65 00;

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

numer KRS 0000038991;  NIP: 587-020-04-12;

Wysokość kapitału zakładowego 180 000 zł